Returnarea produselor


14.1. Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

14.1.1. Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site

14.1.2. Coletele ce prezinta deteriorari severe

14.1.3. Produsele ce au fost livrate gresit

14.1.4. Produsele care sunt eronat comandate

14.1.5. Produsele se dovedesc nefunctionale sau defecte in primele 24 de ore de la receptia lor

14.1.6. "Consumatorul are dreptul sau de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

14.2. Clientul este obligat sa notifice comnico.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor, in cazul art. 14.1.6.

14.3. Clientul este obligat sa notifice comnico.ro, intentia sa de ai fi inlocuite produsele achizitionate, conform art. 14.1.4, prin e-mail in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor, in conformitate cu art 14.1.6.

14.3.1. Clientul are obligatia de a pastra ambalajul in starea initiala. In cazul in care acesta este deteriorat ne rezervam dreptul de a nu rambursa banii sau schimba cu un alt produs. Coletul va fi trimis inapoi catre client.

14.4. Clientului care a notificat comnico.ro conform art 14.1.2/art 14.1.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la comnico.ro in maxim 10 zile lucratoare de la data expedierii notificarii, in caz contrar comnico.ro considerand cererea nefondata/invalida.

14.5. Clientul comnico.ro nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:

14.5.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 14.1.4.

14.5.2. Cererea de returnare in cazul art. 14.1.2 sau 14.1.3 cauzata de oricare situatie prevazuta la 14.1 are data de expediere care depaseste perioada de 10 zile lucratoare prevazute conform art 14.1.6, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.

14.5.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 14.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

14.6. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in 10 de zile de la confirmarea returului. Costul transportului nu se returneaza. In cazul in care ati beneficiat de transport gratuit si faceti retur la mai mult de jumatate din comanda, din costul total al produselor se va scadea taxa de transport, suportata de catre comnico.ro la expedierea comenzii dvs.

14.7. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 14.1.4, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

14.8. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 14.1.4, iar comnico.ro nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului si in conformitate cu 14.6.

14.9. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

14.10. Premiile sub forma de voucher sau produse comnico.ro, castigate in urma concursurilor desfasurate de comnico.ro, nu se returneaza. Fac exceptie doar produsele identificate neconforme (defect de fabricatie), sau produse trimise gresit fata de cele solicitate de castigator.

14.11. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.

14.12. Pentru piesele originale (OE) pentru care s-a realizat import individual la comanda expresa a clientului, NU se accepta retur la marfa vanduta.

14.13. Nu se accepta retur pentru:

14.13.1. Produse vandute in promotie, produse vopsite;

14.13.2. Produse cu urme de montaj, lovituri, zgarieturi, incomplete, deteriorate si/sau modificate de catre Cumparator sau Consumator.

14.13.3. Produse fara amabalajul original, cu ambalajul deteriorat,produse care nu au eticheta importatorului sau eticheta de origine.

14.13.4. Produse constand in piese electronice, module de comanda, calculatoare, airbaguri,becuri etc. care au sigiliul indepartat.

14.13.5. Lichide uleiuri,antigeluri si accesorii.