Calitate si garantii
13.1. Termenul de garantie decurge de la data inscrisa pe factuta de vanzare.
13.2. Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
13.2.1. Piesa nu a fost cumparata de la www.comnico.ro;
13.2.2. Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;
13.2.3. Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
13.2.4. Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
13.2.5. Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
13.2.6. Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
13.2.7. Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, etc);
13.2.8. Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
13.2.9. Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
13.2.10. Piesele prezinta o uzura normala.
13.3. Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:
13.3.1. Copie dupa factura de achizitie de la www.comnico.ro , bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;
13.3.2. Dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente;
13.3.3. Copia fata-verso dupa autorizatia R.A.R a serviceului in care s-a facut montajul.
13.3.4. Nota de constatare emisa de catre un serviciu autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
13.3.5. Copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului.
13.4. Piesa trebuie sa fie obligatoriu in ambalajul original.
13.5. NU distrugeti/deteriorati ambalajul original.
13.6. NU etichetati/distrugeti ambalajul original, împachetati separat.
13.7. NU puneti coletul cu ramburs.
13.8. Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 6 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.
13.9. In cazul in care reclamatia a fost justificata vanzatorul se obliga la inlocuirea produsului in terment de 10 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de vanzator.
13.10. Nu se acorda termenul de 18 de luni la urmatoarele categorii de piese:
13.10.1. Filtre (de ulei, aer, combustibil), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metaloplastice si simeringuri, curele de transmisie si distributie, elemente de aprindere.
13.11. Alte conditii:
13.11.1. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris, in maximum 1 zile de la livrare.
13.11.2. Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat si lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.
13.11.3. Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in termen de 24 de ore de la livrare, insa va anunta vanzatorul in termen de 3 ore de la preluarea marfii. Nu se accepta returnarea marfii livrate dupa acest termen.
13.11.4. Prin exceptie se accepta returnarea marfii livrate in cazul in care vanzatorul a livrat eronat sau in cazul in care marfa este in garantie, cu respectarea riguroasa a prevederilor garantiei.
13.12. Nu se accepta la retur marfa vanduta cu promotie, marfa nepusa in ambalajul original, marfa comercializata de alti agenti economici, marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.
13.13. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel: de la client catre www.comnico.ro – plata va fi efectuata de catre client; de la www.comnico.ro catre client – plata va fi suportata de catre noi.
13.14. Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare – cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online beneficiarul declara ca a luat la cunostiinta prevederile acestor documente.
13.15. Garantia acopera cel mult valuarea integrala a produsului reclamat.
13.16. Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului. Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate.
13.17. Unele piese de schimb sunt cu valoare de garantie. In momentul livrarii piesei se factureaza piesa noua impreuna cu valoare de garantie.